AFFILIATE NINJA


להיות נינג'ה בשיווק שותפים


  • התחל כאן
  • השוואת קורסים
  • כלים מומלצים
  • טיפים להצלחה
  • ייעוץ אישי
  • צור קשר

שיווק שותפים - איך מתחילים
מדריך למשווק המתחיל



ללמוד להיות נינג'ה בשיווק שותפים





שיווק שותפים איך מתחילים? מדריך שיווק שותפים!
שיווק שותפים הוא אחד המקצועות הרווחיים ביותר בעולם.

מטרת האתר הוא לעזור לכל מי שמעוניין לעשות את צעדיו הראשונים בתחום שיווק השותפים ולהתחיל להרוויח כסף באינטרנט, הצטרפו אלינו למסע ההצלחה שלכם.



שיווק שותפים – איך מתחילים | מדריך שיווק שותפים ( התחל כאן)



שיווק שותפים איך מתחילים? מדריך שיווק שותפים המלא!


שיווק שותפים הוא אחד התחומים החמים ביותר היום בתחום השיווק באינטרנט וברשתות החברתיות , ההגדרה הטובה ביותר של שיווק שותפים , הוא בעצם קבלת עמלה על תיווך עבור שיווק מוצרים של אנשים אחרים.


מי שעוסק שתחום של שיווק שותפים נקרא AFFILIATE ( אפיליאט) שותף , האפיליאט בעצם שותף לרווחי החברה , והוא מקבל עמלה על כל מכירה או ליד שהגיע דרכו ויצרה רווח לחברה, ממש כמו מתווך נדל"ן , רק באינטרנט.


היתרון של שיווק שותפים , שזה מצב של WIN WIN , כלומר , כולם מרווחים. בתהליך שיווק שותפים משתתפים 3 גורמים:


המוכר – יכול להיות כל חברה ,אתר מכירות , או רשת שותפים שמציעים מוצרים פיזיים או דיגיטליים או אפילו שירותים שונים למכירה.


השותף ( AFFILIATE) – המשווק שמקבל עמלה.


הקונה הסופי - זה שמשלם בסוף כסף.


אמרנו שבתהליך המכירה בשיווק שותפים כולם מרווחים ועכשיו נסביר גם למה:


המוכר – לא השקיע כסף מיותר בתקציבי פרסום , משלם עמלה ל שותף AFFILIATE , רק כאשר בוצע מכירה והרוויח כסף.


השותף (AFFILIATE) - הוא בעצם שותף לרווחים , הוא משווק את המוצר ברחבי האינטרנט , הוא לא חייב להשקיע כסף בפרסום ויכול להפיץ את המוצרים באמצעות לינק שותפים ( AFFILIATE LINK ) ייחודי שמזהה מכירות שהגיעו דרכו. ברגע שבוצעה מכירה השותף מקבל עמלה , עמלה יכולה לנוע בין סכומים של כמה שקלים , לאלפי שקלים עבור מכירה אחת , תולי כמובן בסוג המוצר , מחירו , ואחוז העמלה שהמוכר נותן.


הרוכש – המחיר של הרוכש נשאר אותו דבר אם יקנה ישירות דרך החברה או דרך השותף , לעיתים השותף יציע קופון או הטבה כלשהיא לקונים שירכשו דרכו.

לכן התהליך הוא מאוד משתלם לכל הצדדים , ובשורה התחתונה שיווק השותפים הוא ללא ספק הטרנד החם ביותר בעולם השיווק והפירסום היום.

מי מאיתנו לא היה רוצה להתעורר בבוקר ולראות שבזמן שישנתם הרווחתם 1000$?


הכנסה פאסבית משיווק שותפים


הכנסה פאסיבית , זה החלום של כולנו , לעשות כסף בזמן שאנחנו ישנים, שיווק שותפים זה ללא ספק המקום להתחיל!

שיווק שותפים איך מתחילים בכלל?


הרעיון הכללי שעומד מאחורי שיווק שותפים הוא לקדם מוצרים של אנשים אחרים , ולהרוויח עמלה בכל פעם שמישהו רוכש את המוצר דרך הלינק שאתה שלחת לו.

העיקרון של שיווק שותפים מבוסס על המודל של שיתוף רווחים.

אם יש לך מוצר , ואתה רוצה למכור יותר , אתה יכול להציע למשווקים תמריץ כספי דרך תוכנית שיווק שותפים.

אם אין לך מוצר ואתה רוצה להרוויח כסף , אתה יכול לקדם מוצרים של אחרים כשותף בתוכנית שיווק שותפים.

העיקרון שעומד מאחורי שיווק שותפים והתאוריה שמלווה אותה היא די קלה ופשוטה להבנה, ועל פניו זה נראה ממש קל ופשוט להרוויח עשרות אלפי שקלים בחודש בלחיצת כפתור , אבל המציאות היא שתאוריה לחוד ויישום לחוד.


שיווק שותפים איך מתחילים - מה צריך לדעת בשביל להתחיל ?


ישנם אינסוף חומר על שיווק שותפים ברשת , כולל כתבות , סרטוני יוטיוב , בלוגים וקורסים לשיווק שותפים.

רובם , פשוט ינסו להסביר לכם את התאוריה של שיווק שותפים ויראו לכם דוגמאות , שזה יפה ונחמד.

אבל על מנת באמת להרוויח כסף ולייצר מכירות בשיווק שותפים , יש צורך לשלוט בהרבה מאוד תחומים יחדיו.


משווק שותפים , זה לא סתם תחביב , או דרך לעשות כסף , זה פשוט מקצוע!

עם ההתפתחות הגוברת של האינטרנט וכל סוגי הרשתות החברתיות והכלים השונים , משווק שותפים חייב לדעת הרבה מאוד דברים על מנת להצליח


כגון:


שיווק שותפים באמצעות בניית אתרים במערכות שונות כמו WIX ו איזיבלוקס

בניית אתרים זה בעצם הבסיס העיקרי לשיווק שותפים מכיוון שאי אפשר באמת לבסס עסק של שיווק שותפים על פרופילים ברשתות חברתיות , מכיוון שבזמן שאתר אינטרנט זה נכס אינטרנטי שהוא בבעלותכם וככל שהוא יצבור יותר וותק ותוסיפו יותר תוכן הוא ילך ויגדל וייצר לכם יותר רווחים באופן אוטומטי .


שיווק ברשתות חברתיות זה בלבד זה כמו לשחק רולטה רוסית , מכיוון שטעות אחת שתעשו יכולה לגרום לכך שמנהלי הרשת כמו פייסבוק או יוטיוב יסגרו לכם את החשבון בלחיצת כפתור וכך כל ההשקעה שלכם בשיווק שותפים עלולה לרדת לטימיון.


אתר אינטרנט הוא העוגן לכל מי שעוסק בשיווק שותפים , כאשר הקונספט הראשי הוא לבסס את העסק שלכם על בניית מותג , לבנות למותג שלכם אתר אינטרנט , והשימוש בשאר הכלים כמו פייסבוק , יוטיוב ושאר רשתות חברתיות הוא על מנת לייצר תנועה לאתר שלכם.

לכן שיווק שותפים ללא אתר זה כמו לרוץ במקום או ללחוץ על הגז בניוטרל!


שיווק שותפים באמצעות הכרת מערכת וורדפרס ובניית אתרי וורדפרס

ישנן הרבה מערכות לבניית אתרים , אבל למי שרוצה לבנות אתר ללא גבולות ולקחת את נושא השיווק שותפים צעד אחד קדימה , חייב לשלוט היטב בבניית אתרים על מערכת וורדפרס ושימוש בפלאגאינים של וורדפרס לשיווק שותפים.

למרות שישנן הרבה מערכות בניית אתרים מעולות וקלות לשימוש , באף מערכת אין מבחר כלים עצום ועוצמתי כמו בוורדפרס.

השימוש והתפעול של מערכת וורדפרס הוא קצת יותר מורכב ומתאים למשתמשים מתקדמים שרוצים לקחת את הנושא של שיווק שותפים כמה צעדים קדימה.


שיווק שותפים באמצעות בניית דפי נחיתה


לגולשים באינטרנט אין זמן , הם רוצים הכל עכשיו ומהר .


יש לך בערך 10 שניות להרשים את הקונה שלך על מנת שיחליט האם לבצע רכישה או לא, לכן מי שעוסק בשיווק שותפים חייב לדעת לבנות דפי נחיתה ממירים , כאלה שגורמים לקונה הפוטנציאלי להתאהב במוצר שאנחנו משווקים תוך 10 שניות ולהחליט ללחוץ על הכפתור הזה BUY NOW.

דפי נחיתה צריכים להיות קצרים ומתומצתים שמסבירים על המוצר ב 10 שניות , והם כוללים טקסט שיווקי איכותי שמניע לפעולה והסבר קצר וקולע על המוצר או השירות שאתם משווקים , מומלץ לצרף גם איזה סרטון איכותי שמסביר על המוצר או השירות שלכם.

השימוש בדפי נחיתה בשיווק שותפים הוא מאוד גדול ואינטנסיבי , לעיתים המוכר עצמו יספק לנו דפי נחיתה וחומר שיווקי מוכן , לעיתים , אנחנו נצטרך לבנות את כל החומר השיווקי בעצמנו כולל את דפי הנחיתה על מנת לייצר מכירות.


שיווק שותפים באמצעות בניית משפכים שיווקיים


משפך שיווקי הוא בעצם אסטרטגיית שיווק שמתארת את התהליך שעובר הלקוח מהמפגש הראשוני עם המוצר או השירות שלנו ועד שלב הרכישה .

בגדול המודל מורכב מ 4 שלבים עיקריים :

חשיפה - והיכרות ראשונית של הלקוח עם המוצר או השירות .

עניין – העמקת הקשר של הלקוח עם המוצר או השירות

רצון – גיבוש החלטה של הלקוח האם לבצע רכישה

רכישה – הלקוח משלם


מודל המשפך השיווקי נועד על מנת לבצע סינון בין לקוחות "מתעניינים בלבד" לבין "לקוחות פוטנציאלים" שיש סבירות גדולה שבאמת זקוקים למוצר או לשירות שלנו ויהפכו בסופו של דבר ללקוחות משלמים.

במידה ונדע להגיע רק ללקוחות ה"רציניים" נוכל להשקיע את המאמצים והתקציב השיווקי שלנו עליהם ולא לבזבז אותו סתם על "לקוחות מתעניינים בלבד".

הבנת המודל של בניית משפך שיווקי הוא קריטי בתחום שיווק שותפים , והבנה עמוקה של התהליך משלב התאוריה ועד ליישום בפועל יכול לחסוך לנו הרבה מאוד כסף בשיווק שותפים.


באמצעות שימוש נכון במשפכים שיווקים בשיווק שותפים , נוכל למקד את הפירסום שלנו בלקוחות הנכונים שבאמת מוכנים לשלם על המוצר או השירות וכך הפרסום שלנו יהיה הרבה יותר ממוקד ויעיל , נוכל לחסוך הרבה מאוד כסף על פירסום ממומן , ונוכל לייצר בסופו של דבר הכנסה נטו הרבה יותר גבוהה משיווק שותפים.


בשורה התחתונה על מנת לדעת ליישם את המודל של משפכים שיווקים בשיווק שותפים יש צורך בלמידה מעמיקה של התחום גם בפן התאורטי ובמיוחד בפן היישומי.


שיווק שותפים באמצעות כתיבה שיווקית שמניעה לפעולה


בשיווק שותפים " התוכן הוא המלך" בטוח כבר שמעתם את זה מיליון פעם , וסביר להניח שתשמעו את זה עוד מיליון פעם. על מנת להצליח בשיווק שותפים אנחנו חייבים לדעת לכתוב , לנסח ולייצר תוכן איכותי. מה שעבד פעם , זה לא מה שעובד היום , זמנים השתנו ובימנו הכל הפך להיות הרבה יותר מתוחכם.


הדרישות של גוגל ושל הגולשים היום , הן הרבה יותר גבוהות מהעבר. גם התחרות על כל תחום הולכת וגוברת.

המשמעות היא שאנחנו חייבים להיות צעד אחד מעל כולם.

אנחנו חייבים לדעת לכתוב טקסט בצורה נכונה , לייצר כותרות מנצחות שמושכות תשומת לב, אנחנו חייבים לדעת לפעמים לתרגם תכנים , לכתוב סקירה למוצרים.


אם פעם היה מספיק לכתוב מאמר עם 300 – 500 מילים , אז היום הדרישה של גוגל הרבה יותר מחמירה ועל מנת לכתוב טקסט שבאמת יקודם בגוגל , עלינו לכתוב פוסטים מעניינים רלוונטים ומקיפים עם תוכן של 900 – 1500 מילים.


כך גם בדפי הנחיתה שלנו או בפוסטים בפייסבוק או בכל מקום אחר , לכל מילה יש משקל גדול ביותר ולכן עלינו לשלוט בתחום הכתיבה השיווקית בצורה מושלמת.

לפעמים הבדל של מילה אחת יכול לעשות את כל ההבדל בין פוסט שמייצר אלפי לידים ורכישות לבין פוסט עזוב ובודד שאף אחד אפילו לא מתייחס אליו.

כתיבת טקסט מניעה לפעולה זה מדע שלם והרבה פסיכולוגיה עומדת מאחורי כל מילה שאנחנו כותבים.

לכן , על מנת להצליח בתחום שיווק שותפים , חייבים ללמוד כתיבת תוכן נכונה.


תוכן כזה שימגנט כל מי שקורא את הפוסט המאמר או סקירת המוצר שלנו הוא קריטי להצלחה בשיווק שותפים.


שיווק שותפים באמצעות קידום אתרים אורגני SEO


מי שבאמת רוצה להרוויח כסף אמיתי בצורה פאסיבית בתחום שיווק השותפים אז אין ספק שSEO זה הדבר האמיתי שבאמת מאפשר לייצר הכנסה פאסיבית לחלוטין על אוטומט בלי להשקיע שקל.


מי שעוסק בשיווק שותפים חייב ללמוד קידום אתרים אורגני SEO , ההבדל בין "קידום ממומן" ל " קידום אורגני" , הוא שאין שום קשר ביניהם !


קידום ממומן זה פירסום בתשלום . נקודה.


כלומר , אתם צריכים להוציא כסף מראש ולשלם לפייסבוק או גוגל על מנת שהם יפרסמו את הפוסטים או ההצעות השיווקיות שלכם.

קידום אורגני שמכונה גם SEO או התאמה למנועי חיפוש הוא בעצם הפעולות שעושים על מנת לגרום לאתר אינטרנט שלכם להופיע במקום כמה שיותר גבוהה במילת חיפוש מסויימת במנועי חיפוש.


כן , צריך להשקיע הרבה ( בעיקר בלימוד בזמן ובכתיבת תוכן ) על מנת לקדם את האתר שלכם , אבל אתר שמפיע במקום מכובד בעמוד הראשון של גוגל במילת חיפוש מסויימת שיש לה ביקוש גבוהה והרבה חיפושים בחודש , זה נכס ששווה הרבה מאוד כסף ויכניס לכם הרבה מאוד כסף בטווח הרחוק.


נאמר והנישה שלכם היא " הסרת שיער בלייזר" והאתר שלכם מופיע בעמוד הראשון בגוגל ( בתוצאות האורגניות , לא הפרסומות בראש העמוד) , נניח ויש לתחום הזה 10,000 חיפושים מדי חודש, במידה ואתר שלכם ב 3 המקומות הראשונים , סביר להניח ש 70% ממי שמחפש את המילת מפתח הזאת יכנס לאתר שלכם במוקדם או במאוחר כי הוא מחפש מידע על "הסרת שיער בלייזר" ( ולא פרסומת , מכיוון שבד"כ התוצאות הראשונות ב "קידום הממומן" מפנות לדפי נחיתה מכירתיים) המשמעות שיהיה לכם כ 7,000 כניסות מדי חודש של רוכשים פוטנציאלים שתוכלו לשווק להם את המוצר או השירות שלכם , וכל זה בלי שתשקיעו שקל אחד! כלומר רווח נטו!


נוכל לתת דוגמא מאחד מהפרוייקטים שלנו בשיווק שותפים , הקמנו לפני כמה שנים אתר , וקידמנו אותו על מילת המפתח WIX , האתר הגיע למקומות הראשונים במנוע החיפוש , במילות מפתח כמו " WIX" , WIX בעברית ועוד... שילבנו באתר תוכנית שיווק שותפים של WIX ו האתר ייצר הכנסות של כ 16,000$ בשנה, כלומר 57,000 ₪ בלי שהיינו צריכים להוציא שקל על פרסום.

זאת הכנסה פאסיבית אמיתית.


לכן מי שבאמת רוצה לעסוק בתחום השיווק שותפים ולייצר הכנסה פאסיבית , חייב לשלוט היטב בכל רזי ה SEO.


שיווק שותפים באמצעות שיווק ברשתות חברתיות

הרשתות החברתיות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מחיינו.

חלק נכבד של הפעילות בתחום השיווק שותפים הוא שיווק שותפים ברשתות חברתיות .

פייסבוק היא ללא ספק הרשת החברתית המובילה כיום בייחוד בישראל , אבל ישנן אינסוף פלטפורמות שיכולות לשמש לנו כערוץ מצויין לשיווק ההצעות השיווקיות שלנו ולעזור לנו להגיע לחשיפה יותר גבוהה על ידי כך שנגיע לכמה שיותר אנשים בכמה שיותר ערוצים שונים.


אמנם בישראל פייסבוק תופסת את הנתח הגדול שיותר של המתשמשים אבל קיימות עוד עשרות רשתות חברתיות שונות כאשר לכל אחת חוקים משלה ואופן שימוש שונה.

ככל שנכיר יותר רשתות חברתיות ונדע כיצד לבצע את השיווק שלנו בצורה נכונה בכל אחת מהרשתות החברתיות ככה נוכל להגיע לחשיפה יותר גבוהה של ההצעות השיווקיות שלנו ולהרוויח יותר כסף.


זה המקום גם להזכיר ששיווק ברשתות חברתיות זה לא לזרוק את הלינק שלנו ולהמשיך הלאה , ממש ממש לא.

הרשתות החברתיות הפכו יותר ויותר מתוחכמות ומי שחושב שהוא יוכל לעשות כסף על ידי זריקה אקראית של לינקים אז הוא טועה בגדול והוא ימצא את עצמו מהר מחוץ למשחק של שיווק השותפים.


יש צורך ללמוד את הנושא של שיווק שותפים ברשתות חברתות על מנת לדעת כיצד לייצר פוסטים שיגרמו לגולשים ליצור אינטרקציה ובאמת לרכוש דרך הלינקים שלנו.


גם כאן , צריך ללמוד כיצד ליצור פוסטים מניעים לפעולה על ידי ביצוע הפעולות הנכונה , יש לזכור שצריכים להיות מאוד זיהירים בפרסום ברשתות חברתיות כי האלגוריתמים של הרשתות החברתיות מכילים כל מיני שכבות להגנה מספאם וברגע שתעשו יותר מדי טעויות עלולים פשוט לסגור לכם את החשבון בלי הודעה מוקדמת.


שיווק שותפים בפייסבוק שיווק שותפים בפייסבוק זאת תורה בפני עצמה, פייסבוק מחולקת לכל מיני מקומות שאפשר לפעול בהם , אנחנו יכולים לפעול בתור הפרופיל האישי שלנו , אנחנו יכולים לפעול בתור דף עסקי ואנחנו יכולים לפתוח קבוצת פייסבוק בנישה מסויימת.


יש להבין שפייסבוק לא רוצה שנפרסם חינם , אלא היא רוצה לעשות כסף וכמה שיותר והיא תעצור ללא רחמים כל מי שינסה לעשות משהו שהוא מנוגד לתנאי השימוש בפלטפורמה שלהם.

לכן כאשר אנחנו מדברים על פייסבוק ועל שיווק שותפים בפייסבוק , עלינו להיות זהירים פי כמה וכמה.

כל טעות או צעד לא נכון כגון פרסום של לינקים במקומות לא נכונים או בצורה שגורמת לספאם , עלולה לגרור חסימה של המשתמש שלנו ואף סגירת חשבון על ידי פייסבוק וזה דבר שאנחנו ממש לא רוצים.


לכן עלינו למוד כיצד פייסבוק עובדת , מה עושים ומה לא עושים ואיך מפרסמים בפייסבוק בחינם בכל מיני שיטות ואסטרטגיות שיווק שונות. אל תתבלבלו , שיווק שותפים בפייסבוק הוא דבר עוצמתי ואפשר לעשות הרבה מאוד כסף על ידי שיווק שותפים בפייסבוק , אבל צריך ללמוד איך לעשות את זה נכון ובצורה חכמה ומתוחכמת.


שיווק שותפים באינסטגרם


אינסטגרם היא הכח העולה בתחום השיווק שותפים ברשתות החברתיות , עם יותר ממליארד משתמשים מסביב לעולם , אינסטגרם היא הרשת החברתית השניה בגודלה בעולם אחרי פייסבוק.

המשמעות שבמציאות של 2019 אנחנו חייבים להכיר את אינסטגרם מקרוב ולדעת כיצד לבצע שיווק שותפים באינסטגרם בצורה נכונה.

יש לזכור שפייסבוק רכשו לא מכבר את אינסטגרם והיא בעצם הזרוע הארוכה של פייסבוק , לכן , כל מה שאמרנו לגבי פייסבוק , רלוונטי גם כאן ועלינו להיות זהירים בשיטות השיווק שלנו.


ישנן שיטות שונות שמאפשרות בצורה מתוחכמת ואוטומטית להגדיל את מספר העוקבים בחשבון האינסטגרם שלנו ולהגיע לחשיפה מאוד מאוד גדולה על ידי פילוח קהל יעד מתאים , גם כאן על מנת להצליח בשיווק שותפים באינסטגרם יש צורך ללמוד את הנושא מקרוב על מנת להתמקצע בשיווק שותפים באינסטגרם.


שיווק שותפים באמצעות בלוג בעוד שבחו"ל בלוגר זה מקצוע בפני עצמו וישנם בלוגרים שמייצרים הכנסות של אלפי דולרים בחודש , בארץ התחום הזה של שיווק שותפים בבלוג הוא דיי בחיתולים .


לכן זה הזמן ללמוד את הנישה הזאת של שייוק שותפים בבלוג.

המודל העיסקי התאורטי הוא בעצם לבחור נישה , לייצר אתר שחורש את הנישה לעומק מכל כיוון אפשרי , יצירת תוכן איכותי בתחום ובניית קהל עוקבים יציב תוך קידום האתר שלנו בערוצים שונים , ובעיקר בגוגל.


הייתרון בבלוג נישתי כגון בלוג שעוסק בנישה של " נעלי עקב לנשים במידות גדולות" , שימו לב שהנישה שרשמנו לדוגמא היא מאוד ספציפית יחסית.

זה לא סתם בלוג על נעליים כי זה מאוד כללי. זה בלוג על נעלי עקב , ולא סתם נעלי עקב אלא נעלי עקב לנשים עם רגל גדולה. ככל שנבחר תחום שהוא יותר ספציפי ונישתי , כך נוכל לייצר תוכן יותר איכותי ומקצועי , כגון מדריכים לבחירת נעלי עקב לנשים במידה גדולה , המלצות לאתרים שמוכרים את סוג המוצר הזה , סקירה של נעלי עקב שונות וכו'... המשמעות ברמה הפרקטית , שאנחנו נוכל ליצור הרבה מאוד תוכן רלוונטי , ותוך כמה חודשים במידה ונלמד לעבוד בצורה נכונה , נוכל לבנות בלוג שיהיה ממוקם במקומות ראשונים בגוגל בתחום שלנו , גולשות וגולשים שמחפשים מוצר בנישה שלנו יבקרו באתר שלנו ויהפכו מהר מאוד לעוקבים שלנו כי הם ימצאו את התוכן שלנו מאוד מעניין ורלוונטי עבורם.


איך אנחנו עושים מכל זה כסף?
אנחנו משלבים לינקים של שיווק שותפים בתוך הבלוג שלנו , וכך המבקרים שלנו רוכשים דרך הלינקים שלנו , מה שמאפשר לנו ליצור הכנסה פאסיבית באמצעות שיווק שותפים בבלוג.


שיווק שותפים ועיצוב גרפי


עיצוב גרפי ובחירת תמונות נכונות הוא אחד מהדברים הקריטיים שאנחנו חייבים לשלוט בהם בשיווק שותפים , כל התכנים באינטרנט הם בעצם שילוב של תוכן שמשלב טקסט + גרפיקה.


באנרים , פוסטים , טאמבניילים , תמונות קאבר , קדימונים לסרטונים כמו ביוטיוב וכן הלאה... בהרבה מאוד מקרים ההבדל אם הגולש יבחר לצפות בסרטון שלנו , לקרא את הפוסט שלנו או ללחוץ על הלינק שותפים שלנו תלוי הרבה מאוד בתמונה המעוצבת שאנחנו נפרסם.


גם חלק גדול בבניית האתר שלנו ,באנרים , ערוץ היוטיוב, דף הפייסבוק , דפי הנחיתה , האימיילים השיווקים , וכמעט כל צעד שנעשה באינטרנט כדי לקדם שיווק שותפים אנחנו חייבים לשלוט בעיצוב גרפי ברמה סבירה ומעלה.


אם פעם בשביל לעושת עיצוב גרפי היינו חייבים לרכוש תוכנות כמו פוטושופ באלפי שקלים ולקחת קורסים בעשרות אלפי שקלים , היום התחום קצת השתכלל ונהיה הרבה יותר פשוט וישנם הרבה כלים שיכולים לעשות לנו את החייים בשיווק שותפים ועיצוב גרפי הרבה יותר קלים.


מהשלב של בחירת תמונה לשימוש חינם ( בלי לשלם עשרות דולרים על כל תמונה בשביל לרכוש זכויות יוצרים ) ועד השלב של עיצוב גרפי מתקדמים ויצירת עיצובים מהממים.


בקיצור , ישנם הרבה מאוד כלים שיכולים לעזור לנו להכין עיצובים גרפיים בקלות , אבל חייבים ללמוד את התחום ולהכיר את כל הכלים מקרוב ואת אופן השימוש בהם על מנת להצליח בשיווק שותפים.


שיווק שותפים באמצעות פרסום ממומן בגוגל


בערך הקודם דיברנו על קידום אורגני ליצירת הכנסה פאסיבית לטווח הרחוק , אולם , כאשר נרצה לקדם איזו הצעה שיווקית בטווח המיידי , במיוחד כזאת ששוה את ההשקעה גם בפרסום ממומן , כגון הצעת שיווק שותפים שתכניס לנו סכום של כמה מאות שקלים עבור כל ליד או מכירה.


במקרים כאלו לאחר שנבדוק את הכדאיות הכלכלית מבחינת השקעה כספית מול רווחים , במידה ואחוזי ההמרה הם מספיק טובים , נשקול לבצע פרסום ממומן בגוגל.


כלומר , אנחנו נשקיע סכום כסף על בסיס יומי , התשלום הוא פר קליק, ונוכל לשלם לגוגל על מנת שיציגו את הפרסום שלנו לאנשים שמחפשים מילות מפתח מסויימות.


יש לציין ששיווק שותפים בגוגל באמצעות פרסום ממומן זה סוג של הימור או השקעה בבורסה , לכן זה ממש לא מודל שמתאים למי שהתחיל את צעדיו הראשונים בתחום השיווק שותפים.


יש ללמוד את אופן השימוש במערכת גוגל אדוורדס , איך בוחרים מילות מפתח נוכונות , איך מחברים את הפרסום לדף נחיתה מקצועי שבאמת ייצר מכירות.


מי שיתעסק בשיווק שותפים באמצעות פרסום ממומן בגוגל ללא למידה מקצועית של המערכת ואופן השימוש בה עלול להפסיד הרבה מאוד כסף – ראו הוזהרתם!


יש לקחת בחשבון הרבה מאוד דברים כגון יחס ההמרה , מחיר לקליק פר מילת מפתח , דפי נחיתה ממירים , כמה נרוויח בסופו של דבר ביחד של הסכום שנשקיע לעומת העמלה שנקבל , ולא רק זה עלינו גם ללמוד מה אסור לעשות כי גם כאן כל פירסום עובר סדרה של אישורים על ידי הצוות של גוגל אדוורדס, במידה ונעבור על הכללים שלהם הם עלולים לחסום לנו את האפשרות לפרסם ואף לסגור לנו את החשבון...


שיווק שותפים באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק


הפרסום בפייסבוק הוא מאוד יעיל ממוקד ומפולח ואנחנו יכולים להגיע לחשיפה מאוד גבוהה בהשקעה קטנה יחסית.

אולם , גם כאן מערכת הפירסום בפייסבוק הפכה להיות מאוד מסורבלת עם כל מיני אופציות וסוגים שונים של פירסום .


גם כאן מי שלא מספיק מיומן ולא מכיר את המערכת פרסום של פייסבוק , ימצא את עצמו מבזבז הרבה מאוד כסף לשווא עד שהוא יראה תוצאות בשיווק שותפים.


לכן לפני שמתחילים שיווק שותפים בפרסום ממומן בפייסבוק , צריך ללמוד איך לעבוד עם מערכת הפרסום של פייסבוק ואיך לבנות פוסטים שבאמת מייצרים מכירות.


שיווק שותפים באמצעות צילום ועריכת סרטונים


ברוב המקרים , ובמיוחד כאשר נעסוק בשיווק שותפים של מוצרים פיזיים או דיגיטליים, אנחנו נצטרך לצלם סרטונים על מנת להראות את המוצר ולעשות סקירה שלו , או לבנות איזו הדרכה על מסך המחשב שלנו על מנת לייצר תוכן איכותי בעל ערך מוסף לגולש שהוא הלקוח הפוטנציאלי.


לכן , עלינו לדעת כיצד לצלם סרטונים , גם סרטוני סקירה של מוצרים וגם סרטוני הדרכה על גבי מסך המחשב.

צריך לדעת איך בכלל עושים סקירה למוצר , איך בונים סקריפט , איך מצלמים , איך משתמשים בתפאורה ותאורה נכונה , באיזה זוויות לצלם ועוד...


לאחר שסיימנו לצלם ( שזה החלק הקל חחח) , עלינו לערוך את הסרטונים שלנו ולהוסיף אפקטים, גם את התחום הזה עלינו ללמוד על מנת להצליח בשיווק שותפים.


שיווק שותפים ביוטיוב


זה לא סתם שהחלום של כל הילדים היום הוא להיות יוטיוברים... יוטיוב הוא הפלטפורמה מספר אחד היום לשיווק וקידום ובמיוחד לשיווק שותפים.

גם את התחום הזה יש צורך ללמוד לעומק על מנת להצליח בשיווק שותפים ביוטיוב.

אי אפשר סתם לצלם איזה סרטון ולהעלות , כי אף אחד לא יצפה בו ולא תשיגו שום תוצאות.

צריך ללמוד איך לבנות ערוץ יוטיוב , איך לייצר תוכן איכותי , איך לצלם סרטונים , איך לערוך סרטונים , איך להעלות סרטונים ליוטיוב , איך לשים תמונה לסרטון שתגרום לאנשים לרצות לצפות בו , איך להניע אנשים לפעולה על מנת שילחצו על הלינקים שלנו , קידום סרטוני יוטיוב באמצעות מילות מפתח והכנסת תוכן בתיאור של הסרטון שלנו ועוד...


בשורה התחתונה... כמו שאתם רואים גם שיווק שותפים ביוטיוב זה תחום שצריך ללמוד אותו ואי אפשר ישר להכנס ולהתחיל להרוויח מיליונים משיווק שותפים .


וזאת רק רשימה חלקית!


בשורה התחתונה , למרות שכולם יסבירו לכם מה זה תוכנית שותפים וכמה פוטנציאל יש בזה ושאפשר לעשות מזה מלא כסף , בשורה התחתונה , זה לא כל כך קל ופשוט לבנות מספיק תנועה וטראפיק על מנת לייצר הכנסה משמעותית משיווק שותפים.


יש להוסיף למשוואה את העובדה שהגולשים באינטרנט הפכו להיות הרבה יותר מתוחכמים מפעם , ולא רק זה , מדי יום נוספים עוד ועוד מתחרים לתחום של שיווק שותפים, כך שכולם מתחרים על אותו חלק בעוגה, ולמרות שהעוגה מספיקה לכולם , בזמנים של היום על מנת לייצר כסף בשיווק שותפים , יש לשלוט בכל התחומים שציינו ויש עוד הרבה טכניקות ושיטות שצריך ללמוד על מנת להצליח.


בשורה התחתונה אפשר לעשות הרבה מאוד כסף משיווק שותפים , אבל כמו שראינו , יש צורך לשלוט בהרבה מאוד דברים בו זמנים ולשלב את כל הדברים על מנת להצליח לשווק בצורה נכונה באינטרנט.

אז לפני שמתחילים בשיווק שותפים יש צורך ללמוד הרבה מאוד דברים ולהתמקצע בהרבה מאוד תחומים בשיווק שותפים.



שיווק שותפים



האם ללמוד לבד או שעדיף להירשם לקורס ?


המשך לכתבה המלאה

הצהרה משפטית:
סקירות והשוואות הקורסים השונים באתר הינם חוות דעת אישית של עורכי האתר ובהתאם לבדיקת המוצרים השונים ונכתבו באופן אובייקטיבי כשירות לציבור.
אין לראות בתוכן כהמלצה לשימוש או אי שימוש בשירות מסויים ואין בכוונת האתר לקדם אינטרס כלשהו אלא לתת חוות דעת לגיטימית ואובייקטיבית בלבד.
במידה ומצאתם טעות / הפרת זכויות יוצרים / תוכן פוגעני או כל בעיה אחרת באתר בבקשה פנו אלינו ואנו נסיר כל תוכן שמהווה בעיה כלשהי.
על מנת לפנות לצוות עורכי האתר יש ללחוץ על צור קשר ולמלא את אחד הטפסים.


אנחנו כאן לכל שאלה או בעיה